wtorek, 10 września 2013

Pytania, które Was nurtują...

Jakiekolwiek pytania, które was nurtują, ciekawią lub po prostu przyjdą wam na myśl możecie zadawać na ask.fm. Założyłam tam przed chwilą konto tylko i wyłącznie ze względu na Was. Zadawajcie tam pytania bohaterom lub mi- autorce. Dobra wiadomość jest taka, że nowy rozdział w zaskakującym tempie się tworzy, także bądźcie dobrej myśli. To, kiedy dodam rozdział zależy w większości od Was. Dla tych, którzy jeszcze nie zdążyli skomentować ostatniego rozdziału, proszę zróbcie to. Komentarze, które otrzymałam do tej pory bardzo pozytywnie wpłynęły na mój nastrój a co za tym idzie ? Wszystko przychodzi mi o wiele łatwiej, więc to wasz wybór w jakim tempie pojawi się tutaj coś nowego...                            
   ZAPRASZAM NA:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz